16 Mayıs 2011 Pazartesi

YETER A.K !!! ( Devlet Erkânına )

Uzun zamandır birilerine sövmek istiyordum ki bu sabah 152.30 TL'lik elektrik faturasını elime aldığımda adresi buldum.
Bana büyüklerimin verdiği terbiye ve ahlakla büyüdüm.Devleti anam babam bildim,devlete yamuk namusuma yamuktur dedim.
Önce islamın şartlarını öğrendim,sonra vatandaşlık görevlerimi.
Ve olabildiğince yerine getirmeye çalıştım,çabaladım.
Görüyorum ki kimileri vatandaşlık görevlerini farz sanıyor,insanları buna mecbur bırakıyor...
Tabi küfretmeden geçemedim... Ben bu devletin taaa anasını avradını ... dedim,sustum.
Anama sövemezdim.
Peki ya anam dediğim devlet ne yaptıda bu denli kızdım ?
Ben ortalama geliri , kişi başına düşen milli gelirin onda biri kadar olan bir ailenin çocuğuyum,hiç çekinmem gururla söylerim; Annem DEVLET memuru.
Üniversite öğrencisiyim, sosyal sorumluluklarımın bilincindeyim.Oyumu kullanıyorum,vergimi veriyorum,kanunlara uyuyorum, zamanı gelince vatani görevimide yerine getireceğim, kaçak sigara bile içmiyorum.Aynı zamanda 90.5 TL tutarında enerji tüketip 152.30 TL fatura bedeli ödüyorum.Ben vatandaşlık görevlerimi yerine getiriyorumda devlet getirmiyomu ? Oda yapıyo , kömür dağıtıyo,gıda dağıtıyo,memura %4.9 zam yapıyo,benzine zam yapıyo,elektriğe doğal gaza zam yapıyo,kıssadan hisse devlet seni beni s...yo
Sonuçta zenginleri artan,ülke ekonomisi daralan bi ülkeyiz.Bizde devlete sırtımızı dayasak kim derdi ki; kişi başına düşen milli gelir 8.590$(dolar) ?


Neyse...
Velhasılikelem ben bu borcu ödeyeceğim,ama seve seve değil söve söve ...


 Saygılarımla ...
Erkan Rkn İhtiyat !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder