14 Ağustos 2016 Pazar

Fazla Dağıtmadan

başka bir karanlık bul kendine artık içinde korkacak...
bir mumu yak şimdi ve ipe iyi bak,
düşün..
ben o kadar etrafında, sen o kadar içimdeydin,
düşün..
birimiz yandı,
birimiz eridik...

geceleri inanacak başka bir hikaye bul artık
okudun,
bittim..
başka bir put yarat kendine
başka bir kabeye dön
içine gömülecek başka bir toprak bul..
günlük tut bundan sonra
günlük tut başkasının elini
günlük yap ne yapıyorsan, günlük öp, günlük sev
ikinci gün aynısına ihtiyaç duyacağın birini
-bulma.
ben,
biraz bahsedeyim.
insanlara karşı güler yüzlü biriydim aslında
bir gün yüzümü kaybettim
şimdi insanlara hep gülerim
şimdi insanlara hep karşıyım.
ben
biraz hatırladım.
oğlum uzak dur kavgadan derken annem
o saf bakışımda gizlediğim gerçeklikti, söyleyemedim
kavgayı başlatan o piç bendim zaten..
bu hayattan sarsmaya başladım
tırsmaya başladım
sigaraya başladım
ben
biraz sonra
öleceğim.
bilirsin
biraz sonra öleceğini kendine haber veren biriyim,
intihar etmek böyle bir şey
ah
ben söyleyemem....
bir esir kampı gibi yönettiğim içime sesleniyorum,
dağılabilirsiniz.
kırılmayın bana hep öyle olur
hakettiğiniz değil hep haketmediğiniz şeyler gelir başınıza
ve ben bunu hakedecek ne yaptım dersiniz
yaptınız.
ölmek büyük ödülümüz ve
siz bunu hakedecek çok şey yaptınız...
infaz
idam
katliam
yargı
terör
ahh
kafam.
inandığım tek şeydin
artık
tek şey din.
bütün aşklar bittiğinde,
ve herkes gittiğinde anladım ki,
" -anlamaz olaydım diyorum bu konuyu
hep tekrarlasaydım seninle"
kalbim
hiç kimsenin üstünde durmadığı bir konudur.
fazla dağıtmadan konuyu,
son olarak,
eminim..
benden sonra birini sevmedin biliyorum,
en az üç kişi yakışır o orospu ruhuna.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder