14 Ağustos 2016 Pazar

Rahle 3

Ben hala oturmuş aptalca seni üzmenin pişmanlığını yaşıyorum .
Bende insanım be kızım 
seni sevmiş olmam demek ,
senin o basit yalanlarına inandığım anlamına gelmez.
ben sadece sana güvenmek istemişte olabilirim. 
Ki ben senin her söylediğini yemin her yaptığını doğru bilmişim.

Yazık bana , 
yazık ki hala elim vicdanımda
senin o basit insanlardan olamayacağını düşünürken 
sen , o aptal saptal oyunlarınla
beni kandırdığını zannediyorsun.

Üzülüyorum cidden.

Seni kaybetmiş olmanın hissi bir kenara 
aslında seni tanıyamamış olmam benim en büyük aptallığım.
Oysa demek istemiyorum ama,

Oysa...

ben sana gönlümün , ömrümün , 
zihnimin ve ruhumun en temiz yerini ayırmışken , 
sen elleri kirli bir çocuk gibi gelip oturdun şu gönül soframa ,

üzme beni daha fazla 
lütfen git ,
git ellerini yıka .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder