20 Eylül 2016 Salı

Son Bahar

Bak  yine geldi  son bahar , döküldü yapraklarım.
Gelişinle yeşeren umutlar,  bahara hasret kaldı.
Kaç yaprak döktüm ben bu son baharda, kaç aşk geride kaldı.
Gidişini konuşuyor hala kopardığım, takvim yaprakları...


Bir başkasına umut oldun , bir başka bahara kaldım.
Gülüşün ardı sıra yeşeren yapraklarım,toprağa nem saldı
Kaç güz geçirdi ömür , aklım hep sende kaldı .
Akıl yokki başımda  , bıraktığın yerde kök saldım.


Seni bana getirmedi , geçti gitti her mevsim
Hüzün yağmurları  yağdı toprağa , ayrılığın ertesi
Odamın duvarlarına çarpar , yağmurla gelen sesin.
Gidişinin yıl dönümü bugün, günlerden cumartesi


Adın gömülü maziye , geçtiği her yer kan revan
Bir umut olur tebessümün ,sanki yaralarıma deva
Kaç bahar geçti, bu aşkın cesedi sen kokar hala.
Ve  kaç defa öldüm ben yine varamadım sana...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder