23 Eylül 2016 Cuma

Yek Hep

''üç tane kış geçti
üşüdün de ellerini başkası mı ovuşturdu ?''

yırtıldığın yerden içine girenleri sayma, sen yırttın, hoş, ayıbı kayıbı bırak.

sen o kanı kendi savaşında döktüysen
kendinin katilisin
kendinin mağduru
bunları problem eden barbarlar ülkesini bırak
hoş, avrupalı da değiliz
nereli olmamız gerektiğini bırak

bunlara oralı olmayalım
orasından severse orayı düşünecekler elbet
dinlen biraz kanın aksın.
dinlen biraz uyu.

al kanat diye verdiğin kalbin için
melek olsunlar dediğini biliyorum ben
al kanat demenle kanatmaları bir oldu
bu onların yanlış anlamasıydı

inandın, daha önce de inandın evet
kırıldığın yer orası değil senin ama
kırarak bulduğun cevapların
sorusu ben değilim
sana dokunmadan içine giren bir bensem bir sıkıntı gibi
nolur
ağzımdan bir cümle düşecek içine
ağzımdaki cümleler seni gezecek
seni öptüm say.

seni öperken
ağzımdan içine düşürdüğüm cümleleri
yalvarıyorum sana
bacaklarını açarak başkasına dövdürme
böyle dövülür en güzel
biliyorsun
bir seni seviyorum
en güzel öyle dayak yer
sevdim deme
kadın olduğun yerden kadınım diyenleri sevme

bak biz hala
tren raylarında koşuyoruz
ayağımız takılacak daha
ardımızdan yuvarlanan bir nar kurtaracak bizleri
olur mu deme olacak

daha içime karışacaksın
içini döksem tortusu kalacak

canım çekerse bağışla beni
dilimin ucundaki bir kelime kalbine dokunsun diye
seni bir defa öyle
seni bir defa sol göğsünden.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder