5 Ocak 2017 Perşembe

Öp !

"ben tanrılarımı abaküslerden yaptım 
bununla bir günahı kaç defa işlediğimi saymayı öğrendim
sana bunu dile getirmedim
benim içimden bazı şeylerin dile gelmesi
bin yıl alırdı
daha hafif şeyler, daha bildiğin, seviyorum falanlar söyledim."

senin hep sevilmek istediğin bir şekil vardı
sen saçların okşansın isterdin
ben uyurken dökülen saçlarını toplar saklardım
elini tutacaklardı sokaklarda gezecektin
sinemalara filan gidilecekti
bunu bildiğimden, abaküsümde bir tanrı daha büyüdü 
sonra kalbim ayaklarımın altında yürürdüm ben
geçtiğim yerlerde ertesi gün bir çocuk öldürürlerdi
seni sevdiğim yerlerde sigara satılmazdı
boşver
bunu anlayabilirsin diye baktım uzun uzun sana
öpüşmek istiyorum sandın sen
büyük bir aşk yaşamak isteseydim takım elbise giyer isterdim seni
ama gömleğimle geldim bunu açıklayamam

teşekkürler, git şimdi.
çocuğunu başkalarının önünde küçük düşüren bütün babaları öp.
başka türlü yalnız kalamazdım, bunu da öp.
hoşça kal şimdi.
git başkalarının elini tut, onları da öp.
içtiğin bir sigarayı lütfen bileğinde söndürmeden
öpmesinler bileğinden falan. 
çok fena bir yara bu, çok sıkı kabuk.
koparıp atmaya çalışma.
onu da öp.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder